tisdag 8 november 2011

Tack igen!

Jag har fått The Liebster Blog Award inte bara av en, utan tre fina läsare. Theresans,  Lottens Bokblogg och Sara Pepparkaka. Tack så jättemycket alla tre!

Självklart är jag tacksam och hedrad för detta. Det finns ju en uppsjö av bokbloggar och jag är ganska ny på detta, så det är kul att veta att någon läser det man skriver. Något som i alla fall jag inte ens vågade hoppas på när jag började med detta.

Jag kommer inte att dela ut den till femton bloggar, eftersom jag nästan precis har gjort just det och då alla av mina favoritbloggar redan fått den ett flertal gånger. Därför ger jag den till alla, ingen nämnd, ingen glömd. Men om du inte redan fått Liebster Blog Award så sug åt dig lite extra - den här är till dig!


Vill du ha tips på bra bloggar, ta en titt här eller längs vänstersidan under Favoritbloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar