torsdag 8 maj 2014

Äntligen!

Långt om länge dök äntligen Cia Sigesgårds debutroman Inga kelgrisar, inga styvbarn upp hos mig, två veckor försenad. Dock inte i det fina paket som andra bokbloggare visat upp. Huvudsaken är i alla fall att den är här nu och det är jag väldigt glad för. Tack Kalla kulor!

När jag får tid att läsa den vet jag inte, hade liksom planerat in den för tre veckor sedan och nu finns det inte riktigt tid för den. I slutet av maj kanske. Hoppas det. För jag är oerhört sugen på den efter att ha sett mängder av läskiga adjektiv i samband med den.

8 kommentarer:

  1. Ja, hoppas du gillar den :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag ska döma efter allt jag läst om den så kommer jag att gilla :)

      Radera
  2. Att en del förlag är så sega... Ska det behöva ta tre veckor att ens svara på ett mejl t.ex?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag blev lite bortglömd eftersom jag "beställde" boken redan i höstas. Sedan strulade posten på det också. Det viktigaste är att boken kom hit till slut :)

      Radera
  3. Oh jag är så kär i den här boken så jag är till och med lite nervös för vad du kommer tycka! Det är en sån där bok jag verkligen vill att folk ska tycka om! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas jag hinner med den i slutet av månaden, men det är inte helt säkert. Annars får jag väl läsa den i juni :)

      Radera
  4. Läser den nu och jag förgås ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en liten förhoppning om att hinna läsa den nu i maj.

      Radera