måndag 6 juli 2015

Allt om TV-serier 14: Den senaste jag tittade på

Precis som när det gäller böcker så är jag en sucker for serier. Jag ser mängder. Den vi just nu tar oss igenom, avsnitt för avsnitt, är Modern Family, femte säsongen. Den är så fantastiskt kul att man egentligen alltid borde ha några avsnitt redo när man känner sig låg.

Favoritkaraktär: Cam. Utan honom vore den här serien bara en vanlig komedi.
Mest lik: Jag känner väl igen mig lite i nästan allihop, men mest i den duktiga flickan, Alex.

4 kommentarer:

  1. Jag har ju inte kommit så långt, men serien är bra :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att sjätte säsongen snart släpps, man vill ju inte vara utan Modern family...

      Radera
  2. Åh vad jag älskar den här serien. Cam är helt fantastisk men varje gång jag börjar fundera på vem som är roligast så kan jag inte svara på det. De är fenomenala allihopa. Känner dock väldigt mycket igen mig hos Gloria men mest för att vara den som kommer från ett annat land. Vi har samma språkproblem som kan göra en vansinnig ibland så det är hemskt skönt att kunna skratta åt det.

    (Håller på att ta igen bloggläsning nu. Hejsan vad jag har att ta igen :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen inte lätt att plocka ut en favorit från den här serien, det är ju kombinationen som är fantastisk. Men den jag skulle sakna allra mest är nog Cam :) Kan tänka mig att språkproblemen kan vara en igenkänningsfaktor, men det är ganska kul med språkförbistring. När det drabbar andra :)

      Radera