fredag 25 december 2015

Inte julklappar (än)

Det här nya påfundet med Black Friday är ju inte speciellt bra för en person med dålig ingen karaktär när det gäller bokinköp.

Adlibris hade ju 20% på hela ordern och då var jag ju bara tvungen att slå till. Åtta pocket blev det där till slut.
I mullbärsträdets skugga av John Grisham, Slutet på kedjan av Fredrik T Olsson, Donatorn av Harlan Coben och MemoRandom av Anders de la Motte.
Du av Caroline Kepnes, Livet enligt Fikry av Gabrielle Zevin, Snöbarnet av Eowyn Ivey och Gökens rop av Robert Galbraith.
Varje gång jag varit och hälsat på min mamma så har jag tittat i hennes bokhylla. Det finns kanske inte jättemycket intressant där, men en bok har retat mina boksamlartendenser väldigt länge; Julfritt av John Grisham. Nu är den äntligen min!

8 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag missade det!
    Livet enligt Fikry är jag sugen på...

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, jag tycker ju det :) Och jag höll mig inom budgeten :)

      Radera
  3. Jag fick tvinga mig själv att inte gå in på hemsidan, annars var det ju bra frestande...

    Hoppas du kommer gilla Snöbarnet! Jag tyckte riktigt mycket om den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte inte ens låta bli :) Man kan inte alltid vara förståndig...

      Radera
  4. Jag kunde inte heller motstå att klicka hem lite under Black Friday och nu är det mellandagsrea jisses vad gör de med mig alla dessa nätbutiker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland önskar jag att jag hade bättre karaktär, men ännu oftare önskar jag att jag hade fler bokhyllor :)

      Radera