söndag 27 december 2015

Läsplanering januari 2016

Ett alldeles nytt år lurar runt hörnet och det mesta är ett tomt blad. Nya hyllvärmare blir det ju också, då alla böcker inköpta 2014 som fortfarande är olästa hamnar i den kategorin. En outsinlig källa att ösa ur... Nåväl, de här böckerna hoppas jag hinna läsa i januari.

Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. Hyllvärmare. Boktolva.
Spindeln i hörnet av Nikki Owen. E-bok. Rec ex.
Iskallt spår av Stephen Booth. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.
Det hemliga manifestet av Tom Rob Smith. Hyllvärmare.
Snögloben av Amanda Hellberg. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.

6 kommentarer:

  1. Åh - Det hemliga manifestet. Den borde jag också läsa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick ju den som bonusbok av dig för över tre år sedan. Märkligt hur böcker bara blir stående...

      Radera
  2. Spindeln i hörnet var lite annorlunda fast rätt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annorlunda får mig alltid att bli misstänksam. Jag har en svägerska som alltid använde det ordet om saker hon inte gillade. Ända tills vi berättade för henne att vi visste vad det betydde :)

      Radera
  3. Gillade verkligen Lucy Dillons bok!

    SvaraRadera