onsdag 7 september 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 36

Återigen dags för veckans bokbloggsfråga som ordnas av Carola på barnboksbloggen.

Veckans bokbloggsfråga är: Är det kanske fler än jag som ser hösten som en nystart? Vad har du för planer för hösten när det gäller bokbloggandet? Har du kanske hittat några nya spännande utmaningar att vara med på? Eller har du kanske planerat in några roliga tävlingar, temaspecialer eller nya bloggrutiner inför hösten?

Eftersom jag bloggar som vanligt över hela sommaren så känns inte hösten som något speciellt, allt bara fortsätter enligt plan.

Ingen bokmässa att rapportera om och även om jag känner mig grymt sugen på att åka till Sundsvall på Svenska Deckarfestivalen i november så är nog inte det genomförbart. Utmaningarna flyter på och har utökats med en novelläsning, som visserligen sträcker sig till nästa sommar, men ändå.

Det enda som egentligen händer är att det möjligtvis blir fler inlägg då många andra bloggar drar igång sina olika utmaningar och teman. Så, det tråkiga svaret på veckans fråga är: Nej. Inga nya planer.

8 kommentarer:

  1. För mig blir det inte heller något speciellt, utan fortsätter bara :) Jag skulle så hemsk gärna vilja fara på någon typ av litterär mässa eller festival, men tyvärr så går det inte riktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju inget fel i att bara fortsätta också :) Nu finns det ju så många bokevent att jag nästan blir sjuk av längtan att åka på någon.

      Radera
  2. Nej man startar sällan någon ny utmaning mitt i liksom, kanske efter Nyår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ha noll inspiration och ork när hösten kommer så allt nytt får vänta :)

      Radera
  3. Det är inte så dumt egentligen att fortsätta som vanligt :) även om det kan vara trevligt med annat. Jag ska kanske på bokmässan och om det kan det bli någon litteraturfestival, men det beror lite på om det funkar. På bloggen kör jag på lite som vanligt. Novelläsningen låter rolig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du kommer iväg på bokmässan, det är trevligt där :) Novelläsningen verkar kul och jag läser ju ändå en hel del sådana.

      Radera
  4. Det är som hos mig då, inga nya planer

    SvaraRadera