tisdag 3 januari 2017

Top Ten Tuesday: Debuter jag ser fram emot under 2017


Tisdag igen och då naturligtvis dags för en Topp Tio Tisdag (Top Ten Tuesday). Veckans uppgift är Top Ten 2017 Debuts I'm Excited For.

Suck. Jag har ingen koll på kommande böcker i synnerhet inte debuter. Det här är alltså en omöjlig uppgift, men jag har i alla fall lyckats hitta några som dessutom verkar intressanta.

1. I en mörk, mörk skog av Ruth Ware (januari)
2. Spel av Anna Roos (maj)
3. Ett långt spår av blod av Mason Cross (mars)
4. Den enkla sanningen av Mark Johnson (mars)
5. Hetta av Jane Harper (april)
6. Offermossen av Susanne Jansson (mars)

6 kommentarer:

  1. Puh. Bara en som inte jag hade. Befarade att listan skulle bli mycket längre ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är svårt att ha koll på bokutgivningen till och med några veckor i förväg och att då ge sig på hela 2017 och bara debutanter...

      Radera
  2. Ja, idag var det svårt att hitta tio. Men man kan ju läsa debutanter från tidigare år också ;)

    SvaraRadera
  3. Debuter har jag noll koll på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har heller ingen koll på dem, i alla fall inte så långt i förväg.

      Radera