fredag 17 november 2017

Två till

Det fortsätter att droppa in böcker. Till min stora tacksamhet och glädje.

Jag har ju visserligen bara läst en bok av Anna Karolina (den första i serien om Amanda Paller), men den var verkligen min typ av bok. När jag såg att hon skulle släppa en ny, fristående, så kunde jag bara inte stå emot. Sjusiffrigt ramlade ner i brevlådan i förra veckan. Tack till Bookmark!

Sedan kom Herrefolket av Lisa Hågensen. Det är andra delen i hennes serie Purebred, som ska bli en trilogi. Dystopisk YA. Det kan ju inte gå fel. Jag är väldigt nyfiken på hur det ska gå för Thorbi, Whanzi, Laban, Keidra och allihop. Tack till Lisa!

2 kommentarer:

  1. Herrefolket dök upp här också, ser fram emot att läsa den i december! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att jag kan hinna med den snart också, kanske redan i december :)

      Radera