fredag 20 april 2018

Fler överraskningar

Jag klagar definitivt inte, men för att ha köpstopp så dyker det upp förvånansvärt många nya böcker.

Först kom Anna Roos nya bok, Pakt. Debuten Spel gav mersmak och det ska bli så spännande att se vart det här författarskapet är på väg. Tack till Modernista!

En bok som syntes överallt i mitt flöde förra veckan var Här kommer natten av Charlotte Aquilonius och ja, jag blev lite nyfiken. Kanske mest för genren, som sägs vara skräckromantik. Kan det vara något? Tack till Modernista!

6 kommentarer:

  1. Hm, skräckromantik låter verkligen som att det antingen blir jättebra eller en riktig flopp - hoppas på det förstnämnda! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande låter den i alla fall, genren alltså. Vet inte riktigt var jag ska förvänta mig :)

      Radera
  2. Alltid kul med lite nya böcker, köpstopp eller ej ;) Skräckromantik lät något det! Hoppas de är bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns nästan inget som gör mig lika glad som ett oväntat bokpaket :)

      Radera
  3. Här kommer natten dök upp som en överraskning här hemma också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli intressant att läsa den :)

      Radera