fredag 15 juni 2018

Böcker, böcker, böcker

Jag är faktiskt helt oskyldig till dessa, förutom kanske den som jag vann då...

Först kom det en liten överraskning, Räddaren av förlorade ting av Ruth Hogan spanade jag in när jag gick igenom boksläppen i juni. Den låter feelgoodig och intressant. Tack till Lind & Co!

Sedan kom den där boken som jag vann i en utlottning hos Johannas deckarhörna. Patrioterna av Pascal Engman har jag hört så väldigt mycket bra om, den blev ett måste och om jag inte hade vunnit den så hade jag skaffat den på något annat sätt. Tror jag.

Ytterligare en överraskning dök upp i form av Viveca Stens I fel sällskap. Som är nionde delen i en serie som jag inte ens har börjat läsa. De sex första delarna finns på läsplattan och detta var väl en rejäl signal om att jag borde läsa dem. Tack till Forum!

6 kommentarer:

  1. Jag fick också Stens bok, fast jag fick mejla och motivera varför jag skulle ha den...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så märkligt... Jag klagar inte, men just Forum har skickat lite (två, tror jag, möjligtvis tre) underliga böcker till mig, men jag har inte bett om några sedan jag fick ett osant nekande svar för x antal år sedan :) (ja, jag är långsint)

      Radera
  2. Alltid kul med lite nya böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det spelar liksom ingen roll hur många man redan har, det är alltid kul när det kommer fler :)

      Radera