fredag 16 augusti 2019

Från A till Ö: Z - Zebra

Z - Zebra. En karaktär du inte visste var god eller ond.
Är h*n verkligen så ond eller god som h*n utger sig för att vara? En karaktär du var osäker på vilken sida h*n tillhörde. Alternativt en karaktär som visade sig inte vara på den sida du först trodde.

Ja, det förutsätter ju på något sätt att jag blev överraskad över ett "sidbyte". Jag är inte säker på om det har hänt sedan Harry Potter och Sirius Black, men honom vill jag inte välja. I stället väljer jag en karaktär som jag fortfarande inte är riktigt säker på om han är god eller ond. Jag vet att Evan Smoaks intentioner är goda, men vägen till helvetet är kantad av goda intentioner.

Bilden är länkad till mitt inlägg.
Vem är Evan Smoak? av Gregg Hurwitz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar