fredag 10 juli 2020

Och ännu lite fler

Ibland kommer det böcker, efterlängtade men överraskande.

Det kom ett bokpaket, som jag inte alls var beredd på. När jag öppnade det så blev jag så glad att det faktiskt kom ett litet, litet tjut. Andreas Roman har jag läst en del böcker av, som jag verkligen gillat. Jag visste ju att Större än störst skulle komma i juni, men jag förväntade mig inte att den skulle dyka upp här. Tack till Louise Bäckelin Förlag!

När jag fyllde år i maj så hade inte Stephen Kings novellsamling Blod säljer släppts än. Så jag önskade mig den i efterskott. Till slut kom den. Förmodligen blir det att den åker fram när behovet/suget efter noveller vaknar igen.

2 kommentarer:

  1. Kul! Anders Roman är en författare som jag har oläst än så länge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har ju mest skrivit skräck innan, men denna är definitivt ingen skräck 🙂

      Radera