torsdag 28 juni 2012

Behövde fler...

Jag fick ju en del presentkort när jag fyllde år och även om de nu gäller ett helt år så kan man ju inte låta dem ligga och bli gamla...

Så en liten beställning gick iväg till AdLibris och häromdagen dök de upp.


Eld av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren. Denna ska jag läsa i sommar. Så är det bara.
Jag kan se i mörkret av Karin Fossum. Har hört att den här ska vara riktigt otäck.
Nattsvart, stjärnlöst av Stephen King. Närmare presentation behövs ej.
Känslan av död av Elly Griffiths. Fjärde delen om Ruth Galloway. Ska läsa tredje delen i sommar.

Jag vet ärligt talat inte riktigt hur jag ska göra med dessa, jag vill ju läsa dem med en gång. Allihop. Jaja, ett kärt bekymmer.

16 kommentarer:

  1. Åå "Jag kan se i mörkret" väntar på mig på bibblan och Elly Griffiths vill jag såklart gärna läsa så snart som möjligt men det är ju alltid så många böcker som ska hinnas med innan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu känner jag det som att jag vill stänga in mig någonstans och bara läsa, så jag hinner ikapp lite. Tyvärr vill ju livet ofta annorlunda.

      Radera
  2. Åh, så mange flotte bøker! Ingenting er bedre enn å få bokpakker i posten ;) I dag har jeg forresten link til deg. Du er en av mine favorittblogger, og det må jeg fortelle alle :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokpaket är den bästa sortens paket :)

      Åh, tack! Nu blev jag alldeles rörd.

      Radera
  3. Jag har inte läst någon Elly Griffiths men resten av böckerna skriver jag under på :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske skulle man lotta läsordningen, men det känns inte heller helt rätt. Eld blir väl i alla fall en av få nya böcker som jag kommer att läsa nu i sommar.

      Radera
  4. Eld hade jag också tänkt mig att läsa i sommar, men hittills har jag varken köpt den eller ställt mig i kö på biblioteket. Ja, ja i värsta fall får den väl vänta på att bli läst till i höst. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ju så många andra böcker att läsa :)

      Radera
  5. Det ser härligt ut! Eld har jag köpt för ett tag sen men inte påbörjat och Elly Griffiths bok vill jag också gärna läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli spännande att läsa Eld, men jag är lite rädd att jag väntar mig för mycket av den.

      Radera
  6. Helt klart kan man inte låta presentkorten ligga och samla damm:) Är lite avis på dig för att du har två Elly Griffiths böcker olästa... Njut av dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte klokt vad de där presentkorten bränner i lådan :) Kanske blir det båda Griffiths böcker i år, vi får se.

      Radera
  7. Åh den King boken såg jag på akademibokhandeln när jag var inne och kikade runt förra veckan, sambon fick dra iväg mig :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det många som sagt att den är riktigt, riktigt otäck. Och bra. Kanske den får puffas upp lite på listan :)

      Radera
  8. Härligt när nya böcker dimper ner i brevlådan :))

    Har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna en bra bok om du vill kika in :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir liksom glad i hela kroppen när jag får nya böcker :)

      Radera