fredag 29 maj 2020

Läsplanering juni 2020

Snart är det sommar. Men en sommar som alldeles säkert kommer att gå till historien som den konstigaste i mitt liv. Inget kommer att vara som vanligt, men något som är precis som det brukar är läsningen. Dessa fyra kommer att prioriteras i juni.

Två sekunder i Byron Hemmings liv av Rachel Joyce. Vi möts igen. Hyllvärmare.
Förrädare av Manda Scott. Boktolva.
Den mörka ängeln av Elly Griffiths. Finish That Series.
En högre rättvisa av Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt. Finish That Series. Hyllvärmare.

4 kommentarer:

  1. Förrädaren är jag nyfiken på så det blir bra att du läser den först ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läser den faktiskt nu, den fick flytta fram ett snäpp 🙂 Det kommer en smakbit ur den i morgon.

      Radera
  2. Tror att jag har två böcker av Rachel Joyce som jag borde läsa snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst den om Harold Fry och den var väldigt bra.

      Radera