fredag 23 februari 2018

Äntligen är den min!

Ett par väldigt, väldigt efterlängtad böcker har äntligen hittat till mig.

Det var för några år sedan som jag la märke till Parasitus av Christian Johansson (jag menar; svensk skräck och en titel som antyder något som "smittar"), men av någon anledning så köpte jag den aldrig. Till min stora glädje så såg jag att författaren själv gav bort e-boken gratis på sin webbsida. Jag var inte speciellt nödbedd och den kom som ett mejl i inkorgen. Kan man säga. Tack så mycket Christian!

Hösten 2016 läste jag en novellsamling av Tobbe Möller och då efterlyste jag hans roman som han höll på att skriva. Nu är Det värsta av allt ont här. Tack så mycket Tobbe!

6 kommentarer:

  1. Parasitus är riktigt läskig😱😱

    SvaraRadera
  2. Har du läst Skönheten av Christian Johansson? Den är annars riktigt bra och jag tror du skulle gilla den faktiskt. Har själv inte läst Parasitus, men den ligger på läslistan ( som bara växer och växer ).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har ju inte läst den heller, men jag har den. Fick med mig den från bokmässan :)

      Radera
  3. Svar
    1. Jag tror att det snart kan vara dags för den.

      Radera