onsdag 19 september 2018

Från A till Ö: R - Rekommendation

R - Rekommendation. Den bok du senast blev rekommenderad.
Hade ingen sagt åt dig att läsa den här boken hade du förmodligen knappt tittat på den.

Jag vet inte om någon faktiskt rekommenderade den och förmodligen är det inte heller den senaste, men den här boken syntes precis överallt för några år sedan. Alla hade bara positiva saker att säga, dessutom, så trots att det inte är min vanliga genre köpte jag den. I våras läste jag den och ja, jag gillade Mycket.

Bilden är länkad till mitt inlägg.
You had me at hello av Mhairi McFarlane

2 kommentarer:

  1. Älskar den titeln men har inte läst boken. Den syntes verkligen överallt ett tag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte ju förvånansvärt mycket om boken :) Den passade mig väldigt bra.

      Radera