onsdag 30 januari 2013

Ny bok...

Innan jul fick jag ett mejl från Massolit förlag om en ny bok, inklusive smakbit, som skulle släppas i januari. Och längst ner stod det att om man ville ha ett recensionsexemplar så skulle man bara höra av sig.

Boken det handlade om la jag på min önskelista bara någon dag innan mejlet kom, så naturligtvis ville jag ha Lockfågeln av Henrik Brun. Jag var lite sen att svara så boken kom först nu i januari, men nu är den här och den ska minsann läsas som nästa bok, kanske börjar jag på den så snart som i morgon.


6 kommentarer:

  1. Ska bli intressant att läsa vad du tycker om den när du väl har läst klart :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast nu har ju mina förväntningar sänkts så kanske tycker jag att den är bra :)

      Radera
    2. Eller kanske inte, men förmodligen hjälpte det lite :)

      Radera
  2. Och jag har precis recenserat den;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får jag ta en snabbtitt, i alla fall så pass så jag kan se om du gillade den eller ej :)

      Radera