fredag 4 maj 2018

Två riktigt bra böcker (hoppas jag)

Det är helt fantastiskt att det fortsätter droppa in böcker, utan att jag faktiskt bryter mot mitt köpstopp. Rent tekniskt 😀

Jag blev nästan lite starstruck när Mariette Lindstein hörde av sig på Instagram och tackade naturligtvis ja till Vit krypta. Hennes böcker har ju stått på min läslista länge, men nu kommer den här att tränga sig före och jag hoppas hinna med den redan nu i maj. Tack snälla Mariette!

Min målsättning i år är att inte be om så många böcker utan bara de som jag verkligen, verkligen vill läsa. Midnattsljus av Charlotte Cederlund är en av dem. Det är knappt jag kan bärga mig, samtidigt som jag bävar lite för hur allt ska sluta. En härlig känsla. Läser den faktiskt just nu. Tack till Opal!

8 kommentarer:

  1. bra, för mig funkar inte köpstopp... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, egentligen inte för mig heller :)

      Radera
  2. Jag måste verkligen ta tag i Charlotte Cederlund känner jag, verkar gå miste om något annars? :)

    SvaraRadera
  3. Vit Krypta läste jag i April och den är sååå bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läsningen verkar gå bra i maj så jag tror det finns hopp om att jag kan hinna med den :)

      Radera
  4. Jag har också köpstopp utan problem p g a det bara dyker upp böcker. Synd att klaga liksom! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, klaga skulle jag aldrig göra, det verkar dumt :) Skönt ändå att bokbegäret stillas utan att man själv behöver bryta köpstoppet :)

      Radera