fredag 27 mars 2020

Läsplanering april 2020

Nu är det minsann snart vår på riktigt. Det är snart dags för april. De här böckerna står först i prioritetslistan och det blev hela fem stycken för april. Antalet sidor är dock ungefär detsamma så det ska nog gå bra.

Och sedan aldrig mer av Cecilia Lindblad. Hyllvärmare.
Scarlet av Marissa Meyer. Vi möts igen. Hyllvärmare.
Crimson Lake av Candice Fox. Boktolva. Hyllvärmare.
En kvinna i blått av Elly Griffiths. Finish That Series. Hyllvärmare.
Dödens flod av Dervla McTiernan.

4 kommentarer:

  1. Marissa Meyers serie är jag nästan avundsjuk på dig för att du har kvar att läsa böcker i ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju väntat på att sista delen ska översättas, men det verkar vara en hopplös väntan så nu läser jag 😁

      Radera
  2. Håller på med tredje delen i Marissa Meyers serie men det går trögt just nu alltså. Elly Griffiths måste jag fortsätta med, sugen på lite Ruth.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar nog efter lite lugnare och mysiga böcker, som böckerna om Ruth. Det händer så mycket i verkligheten nu att det känns som att det räcker.

      Radera