fredag 26 januari 2018

En av årets mest efterlängtade böcker

Jag går ju in i 2018 med utgångspunkten att jag inte ska skaffa mig så många nya böcker i år. Med "inte så många" menar jag absolut inte noll, men inte heller 150 stycken. Det finns ju dock en del böcker som jag redan på förhand vet att jag bara måste äga.

Artemis av Andy Weir är en av de där böckerna som jag inte kan motstå och som jag dessutom har längtat efter sedan jag läste Ensam på Mars. Nu har den landat här hemma. Jag kunde inte hålla mig utan läser den redan. Tack till Bookmark Förlag!

8 kommentarer:

  1. lite nyfiken är jag, väntar på filmen...
    (du kan ju titta på Scott & Bailey på morgonen om du vill i svtPlay :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror den blir riktigt bra som film. På morgonen ska jag ju till jobbet, då blir det ingen TV-tid :)

      Radera
  2. Svar
    1. Jag ska hålla utkik efter din recension, är sjukt nyfiken :)

      Radera
  3. Jag hade funderingar på att tacka ja till den, men efter Bokhusets recension är jag glad att jag inte gjorde det. Skulle förmodligen ha gått i taket ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade egentligen tänkt mig ett längre svar här, men det får bli den korta: Bokhuset och jag är inte riktigt överens :)

      Radera
  4. Är ju lite skeptisk till scifi men kommer trots det att läsa den här. Måste ju våga testa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen är det nog inte så mycket science fiction, förutom att de befinner sig på månen :) Det är mest action.

      Radera