fredag 22 september 2017

Fler glada överraskningar

Ja, jag kan erkänna det nu. När det började dyka upp bilder på Elin Säfströms Visheten vaknar så blev jag en anings avundsjuk.

I förra veckan damp den ner även hos mig och det med en fin liten hälsning i också. Det gjorde att väntan plötsligt var värd det. Förmodligen är den redan läst när det här inlägget kommer. Tack till Gilla Böcker och Elin!

Sedan dök det upp ännu en överraskning. Den goda dottern av Karin Slaughter låter ju som en bok för mig och jag tyckte väldigt mycket om den enda bok jag hittills har läst av henne. Tack till HarperCollins!

10 kommentarer:

  1. Min ligger i tullen och väntar ( Visheten ). Extra värdefulla grejer fastnar där ibland, så det är förståeligt i det här fallet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så värdefull som den är så lär den ligga där ett tag :)

      Radera
  2. Så kul med bokpaket :) Jag fick också bokpaket i dag, men andra böcker, och jag måste helt enkelt upprepa det jag skrivit och sagt så många gånger den här hösten, vilken bokhöst alltså, så många intressanta böcker som kommer nu :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte klokt vad böcker det kommer. Men jag klagar inte ;)

      Radera
  3. Skall snart läsa Visheten vaknar. Gillade första delen riktigt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte den var minst lika bra som förra.

      Radera
  4. Jag blev riktigt sugen på att läsa första delen och lånade den. Idag läste jag boken i ett svep. Härligt! Nu vill jag också läsa den andra snart... Men var är all lästid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Andra delen är minst lika bra :) Lästid ja, det skulle jag vilja kunna köpa, kunde tänka mig att lägga lite pengar på det.

      Radera