fredag 8 juni 2018

Fler efterlängtade böcker

Hur otroligt det än låter så finns det serier som jag ligger i fas i, till och med så mycket i fas att jag otåligt väntar på nästa del. Här är två av dem.

Femte delen om Zack, eller Herkulesserien som den kallas, Falco, är äntligen här. Ny medförfattare till Mons Kallentoft är Anna Karolina. Hennes böcker har jag också gillat. Den måste läsas omgående, får se hur jag kan planera in den. Tack till Bookmark Förlag!

Och så kom till slut upplösningen på Lisa Hågensens serie Purebred, Generalens älskarinna. Som verkar vara uppdelad i två böcker. Inte mig emot. Det blir lättare att ta med dem på bussen. Tack till Lisa och Fusce Förlag!

2 kommentarer:

  1. Det bara öser in böcker just nu känns det som. Skulle behöva långledigt för att läsa ikapp allt!

    SvaraRadera