fredag 25 augusti 2023

Läsplanering september 2023

September är på ingång, det som väl måste betraktas som den första höstmånaden. Det kan bli en jobbig månad med lite ork för läsning. Jag börjar ett nytt jobb och det brukar vara utmattande. Å andra sidan kommer jag, förmodligen, att ta bussen och det betyder 40 minuter ostörd läsning. Enkel väg. Vi får väl se. Och så åker jag ju på semester i slutet av månaden.

Schack under vulkanen av Håkan Nesser. Finish That Series. Hyllvärmare.
Snöbarnet av Eowyn Ivey. Boktolva. Hyllvärmare.
Benvittring av Johan Theorin. Finish That Series. Hyllvärmare.
Röd drottning av Juan Gómez-Jurado.

2 kommentarer:

  1. Nesser och Theorin ser jag också fram emot! Jag har tio timmar kvar på min nuvarande bok men sen är det dags att lyssna på de där två.

    SvaraRadera