tisdag 28 juni 2016

Top Ten Tuesday: Nästa bok i serien


Tisdag igen och då naturligtvis dags för en Topp Tio Tisdag (Top Ten Tuesday). Veckans uppgift är FREEBIE WEEK -- topic of your choice or go back and do one you missed!

Jag fortsätter med nästa del i serien då'rå, det är nästan en outtömlig källa. Det här temat har jag gjort tre gånger tidigare, här, här och här.

1. Den som finner av Stephen King (Bill Hodges #3)
2. Skrivet i eld av Simon Beckett (David Hunter #2)
3. Insurgent av Veronica Roth (Divergent #2)
4. Volvo Lastvagnar av Erlend Loe (Doppler #2)
5. Causa mortis av Elias Palm (Ella Andersson #2)
6. Hus vid världens ände av Åke Edwardson (Erik Winter #11)
7. Bambi av Mons Kallentoft & Markus Lutteman (Herkules #3)
8. Nattens dåd av Dennis Lehane (Joe Coughlin #2)
9. Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant (Emma Sköld #4)
10. Outsider av Torbjörn Flygt (Johan Kraft #2)

10 kommentarer:

  1. Ja, det finns att ta av...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör ju det. Förstår inte hur det har blivit så här :)

      Radera
  2. Ja jösse, man håller ju på med hur många serier som helst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just deckare, som jag läser mest av, verkar ju aldrig vara fristående :( eller :)

      Radera
  3. Men vad massa serier du har på gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker verkligen dra ner på dem, men det är svårt :)

      Radera
  4. Elias Palms serie måste jag börja med vid något tillfälle - jag har ju en av böckerna i min bokhylla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte inte första delen var jättebra, men det var ju en debut och då är jag lite mer förlåtande :)

      Radera
  5. Ja, det finns ju en del serier att fortsätta på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det lite frustrerande att de aldrig tar slut :)

      Radera