fredag 10 mars 2023

Resultat från bokrean

Jo'rå, så atte ... det har ju varit bokrea, vilket väl ingen har missat. Det blev några köpta böcker, men jag tycker faktiskt att jag klarade alla frestelser riktigt bra.

Den här lilla högen förbokades på cdon:
En rysk gentleman av Karin Alfredsson, den efterlängtade sjätte delen om läkaren Ellen Elg.
Döda lejon av Mick Herron, andra delen om de slöa hästarna.
Vindarna på Camino Island av John Grisham, en författare som finns på min autobuy-lista.
Aska, Dimma, Byn samt Vit död, samtliga av Ragnar Jónasson, som är lite olika serier.
Galen i dig av Mhairi McFarlane, en författare som jag länge har tänkt läsa något mer av.

2 kommentarer:

  1. Du klarade dig väldigt mycket bättre än mig. Jag var bättre på att beställa än att vara i fas med bloggen och Instagram (och hänga med i vad alla andra skriver). Jag beställde också Döda lejon så jag ska ge serien en ny chans :-). John Grisham-serien är jag nyfiken på och var nära att klicka hem. Men avvaktade med tanke på alla böcker jag redan bestämt mig för.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det fanns många böcker som jag hade kunnat köpa, men jag har ju fullt i hyllorna och har börjat inse att jag faktiskt inte behöver äga alla böcker jag ser 😳 Somliga klarar det lilla nålsögat och det är inte solklart vilka kriterier som gäller. Förutom vissa författare då, som John Grisham.

      Radera