fredag 29 september 2023

Läsplanering oktober 2023

Månaderna går fort nu och oktober är snart här. Själv kommer jag att ha sommar några dagar in på månaden, sedan drabbar hösten även mig. Jag är inte så väderberoende så det brukar gå bra. Eftersom jag tänker att jag hinner läsa riktigt mycket runt månadsskiftet så planerar jag in fem böcker.

Mormors val av Kaj Branzell.
Dark matter av Blake Crouch. Boktolva. Hyllvärmare.
Fjärilseffekten av Karin Alvtegen. Vi möts igen. Hyllvärmare.
Sekten på Dimön av Mariette Lindstein. Hyllvärmare.
Kastanjemannen av Søren Sveistrup. Hyllvärmare.

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt bara läst en av böckerna - Kastanjemannen. Den var bra! Hoppas ni har det bra på semestern :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag plockade fram Kastanjemannen när den kom som serie på Netflix, vilket ju var ganska längesedan. Men nu ska den äntligen bli läst.

      Semestern är väldigt bra, men lite väl varmt. Som man ju kanske inte vågar klaga på 🤔

      Radera