fredag 26 mars 2021

Läsplanering april 2021

April närmar sig med stormsteg och nu ska man väl snart våga tro på våren. På riktigt. Och på alla möjliga sätt. Jag planerar in fem böcker även den här gången och hoppas att jag inte ska bli sressad av det. Oftast hinner jag ju med fler ån så. Dessa är i alla fall prioriterade i april. Och det ser ju nästan ut som att jag ska lyckas med att läsa en krim till påsk.

Utmarker av Arne Dahl. Vi möts igen. Hyllvärmare.
Allting växer av Lyra Koli. Boktolva. Hyllvärmare.
Ellens val: Det nya livet av Helena Dahlgren. Bokcirkel Feelgood-Kollektivet.
X sätt att dö av Stefan Ahnhem. Finish That Series.
UltiMatum av Anders de la Motte. Finish That Series. Hyllvärmare.

2 kommentarer:

  1. Ellens val är jag väldigt nyfiken på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli spännande att läsa den. Och det finns ju redan en fortsättning.

      Radera