fredag 12 november 2021

Bokpost!

Plötsligt händer det! Eller vad är det reklamen säger...

En jobbig dag så plingade det till i telefonen. Det var ett DM. Från Albert Bonniers Förlag. De undrade om jag möjligtvis var intresserad av Väktarna av John Grisham som recensionsexemplar. Det här var ju överhuvudtaget inte någon svår fråga. I alla fall inte för mig, som har läst Grisham sedan Firman släpptes. Typ. Nåväl, den dök upp här och den är läst. Tack till Albert Bonniers Förlag!

Vi får ju bara post varannan dag numer och nästa gång det var dags så ringde postmannen på och lämnade över ett större brev (som inte var till mig) och även en avi (som var till mig). Det var bara att vandra iväg till posten för att hämta det. Jag trodde mig vara ganska säker på vilken bok (ja, jag var säker på att det bar en bok) som väntade på mig och det var mycket riktigt M W Cravens Regissören. Tredje delen om Washington Poe och Tilly Bradshaw. En mycket efterlängtad bok, som snart ska läsas. Tack till Modernista!

2 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande bara läst den första av Craven.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska snart läsa den tredje 🙂 De är riktigt bra.

      Radera