söndag 29 januari 2012

Ännu en bok hittar hem...

Jag har i månader läst och hört massor av bra saker om Flickan med snö i håret av Ninni Schulman och nu, när hennes andra bok om journalisten Magdalena Hansson släpptes, tyckte jag det var på tiden att jag köpte den första. Den kostade dessutom bara 19 kronor... det är i alla fall vad jag hävdar till mitt försvar. Men nu är den min!

Nu ligger den ju långt bak i läskön, men ha den måste jag ju och läsa den kommer jag att göra. Frågan är bara när...

8 kommentarer:

  1. Är också lite nyfiken på den här boken, och 19 kronor är ett alldeles utmärkt argument för att införskaffa en bok:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag var ju inte direkt svårövertygad när jag såg att den kostade 19 kronor, har haft ögonen på den länge :)

      Radera
  2. Har också varit sugen på den en tid... 19 kr är ju nästan gratis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 19 kronor får man ju nästan ingenting för. Annars. Men om man får en bok så måste man ju :)

      Radera
  3. Tack för det - jag hade missat att den andra boken kommit ut! Jag har läst Flickan med snö i håret och gillade den skarpt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev som en rejäl spark där bak när andra boken kom, då MÅSTE jag ju läsa den första.

      Radera
  4. Nitton kronor är ju ingenting. Jag köpte två böcker till barnen för de kostade bara tjugonio styck...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst måste man passa på när det är så billigt? Annars är man ju bara... dum... Visst?

      Radera