måndag 9 januari 2012

Nu så, äntligen...

Bok nummer två för 2012, Upp till toppen av berget av Arne Dahl, är utläst. En hyllvärmare down, 46 to go... Recension av den kommer.

Nästa bok blir, ja, nu ska det äntligen bli av, förmodligen sist av alla, nu ska här läsas vampyrboken nummer ett. Kolla till höger... jajamän, nu är det dags.

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist. Det är verkligen på tiden. Eller hur? Det känns ju också som att jag vill läsa den när det är mörkt och otäckt, i stort sett hela dygnet. Boken är lite tjockare än vad jag trodde, med riktigt liten text, så vi får se hur lång tid det tar att läsa ut den. Och hur bra det går att läsa på tåget. Kanske får jag ha ett förstoringsglas och en lampa med mig...

4 kommentarer:

  1. Inte sist av alla! Jag har inte läst den :P

    SvaraRadera
  2. Om jag ska döma efter hur den varit hittills (ca 150 sidor in) så borde jag ha läst den betydligt tidigare :) Den är bra!

    SvaraRadera
  3. Undrar vad du tycker om John Ajvide Lindqvists "Låt den rätte komma in". (:

    SvaraRadera
  4. @Elina: Nu har jag kommit drygt halvvägs och den är riktigt bra :)

    SvaraRadera