tisdag 26 februari 2019

Veckans topplista: Bokrea

Tisdag igen. Då är det som vanligt dags för Veckans topplista som sköts av Johannas deckarhörna.

Veckans tema: Bokrea.

Jaha, den är ju i dag... vem vet vad jag kommer hem med/får med posten 😁 Jag gör det lätt för mig i stället och väljer böcker jag har läst, som kan hittas på bokrean för en billig peng. Samtliga dessa har fått 4,5 i betyg av mig.

1. Zack av Mons Kallentoft & Markus Lutteman (inbunden 29 kr på Bokus)
2. Jag vet var du bor av Claire Kendall (inbunden 25 kr på Bokus)
3. Bränd himmel av Gilly Macmillan (inbunden 45 kr på Bokus)
4. Inget annat mörker av Sarah Hilary (inbunden 45 kr på adlibris)
5. Sargad av Flynn Berry (inbunden 79 kr på Bokus)

20 kommentarer:

  1. tack för riktigt spännande hårresande tips, mina tips:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/02/hetaste-bokreatips-2019-topplista.html

    SvaraRadera
  2. Jag beställde Inget annat än mörker, har del 2 på plattan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror minsann att Inget annat mörker är andra delen.

      Radera
  3. Spänningstillstånd till en billig penning. Tack för dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den enda spänning jag klarar :)

      Radera
  4. Bra med tips om spänning, jag känner mig lite ute när det gäller spänningsböcker just nu faktiskt.

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen. Jag har inte läst någon av dessa. Får se vad jag köper på rean. Om jag köper.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att det är omöjligt att låta bli att köpa på rean. För mig :)

      Radera
  6. Tack för spännande tips! Gjorde det också enkelt för mig o valde lästa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det enklaste alternativ jag kom på :)

      Radera
  7. just det! så skulle en ju också kunnat göra. men jag valde dem jag ville läsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde omöjligt välja bara fem av alla jag ville ha :)

      Radera
  8. Och ingen av dina har jag läst ... förbeställer inget, men lyckades lik förb-t komma hem med en bunt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förbeställer gärna så jag vet att jag får dem. Ändå går jag till bokhandeln också, måste ju sponsra dem också.

      Radera
  9. Bränd himmel är jättebra. Tack för övriga tips.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska snart läsa henne andra bok, är det tänkt.

      Radera