tisdag 22 december 2015

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 52

Vi är nog många som saknar Annikas bokbloggsjerka och då är det ju tur att det finns någon som plockar upp bollen. Carola på barnboksbloggen har startat sin egen variant av jerkan.

Veckans bokbloggsfråga är: Finns det några bokbloggar som du följer slaviskt och inte missar ett enda inlägg ifrån? Finns det några bokbloggare som du vill lyfta fram lite extra och få fler att upptäcka denna vecka?

Det finns några bokbloggar som jag följer, men med tillägget slaviskt och inte missar ett enda inlägg ifrån tror jag faktiskt inte att det finns någon.

Fyra bokbloggar, tror jag, läser jag i stort sett varje dag, förutsatt att de publicerat något nytt.

Lottens bokblogg, som tycker nästan precis som jag om böcker vi båda läst
Johannas deckarhörna, som jag fått otaliga boktips från och som läser ungefär samma som jag
C.R.M. Nilsson, som egentligen inte alls läser samma typ av böcker som jag, men de vi båda läst tycker vi oftast lika om
Bokhuset, som ger mig tips på skräck- och fantasyböcker

För fler bokbloggstips, se rutan här till vänster med rubriken Favoritbloggar.

12 kommentarer:

  1. Åh! Tackar och bockar för att få vara en av de fyra :) Jag läser det du skriver så gott som dagligen, men periodvis är jag lite dålig på att lämna kommentarer som avtryck efter mitt besök ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jag lämnar inte heller alltid ett avtryck, ibland har man bara inget att säga :)

      Radera
  2. Johannas, C.R.M och Bokhuset läser jag också varje dag :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag listade tre och då var två samma. Och så din blogg förstås :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då gissar jag att du inte läser Bokhuset ;)

      Radera
  4. Svar
    1. Vem skulle jag annars få skräcktips av :)

      Radera
  5. Följer de bloggarna också!

    SvaraRadera
  6. Så många bokbloggar - så lite tid ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur, men det är ett kärt problem ändå :)

      Radera