onsdag 30 juni 2021

Läsplanering juli 2021

Snart är det juli och semester! Som vanligt tar planeringen hänsyn till de resor som är inplanerade. Inte alla har med resor att göra, tyvärr, London ska jag inte besöka, bara Göteborg och Karlshamn. Kanske blir det inte så mycket läst där och då. Med tanke på att vi inte har träffat våra familjer på drygt 1,5 år så kanske vi har annat att göra än att sitta med näsan i en bok. Jag planerar ändå in fem böcker.

Sommaren utan regn av Maggie O'Farrell. Hyllvärmare.
En oskyldig lögn av Sabine Durrant. Boktolva. Hyllvärmare.
Silhuetten av Christina Larsson. Hyllvärmare.
Vita rosor av Emma Olofsson.
Vår egen lilla hemlighet av Ninni Schulman. Finish That Series. Hyllvärmare.

4 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad du tycker om Sommaren utan regn!
    Vi ska också till Göteborg i sommar. Två gånger...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Började på den i dag och det är lite tidigt att säga om jag gillar eller ej, men jag tycker om tonen.

      Jaha, två gånger?! Nu blev jag lite avundsjuk. Vi är väl inte där samtidigt? Vi är där 12-16 juli.

      Radera
  2. Attans, hade hoppats på samtidigt :-) - vi är där 5-7 juli och några dagar i början av augusti. Sonen ska flytta dit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, tråkigt för oss, men kul för din son att flytta till Göteborg. Det hade jag gärna själv gjort 🙂 Vi får koordinera oss en annan gång, jag gissar att ni kommer att göra en del besök där nu.

      Radera