måndag 15 juni 2015

Allt om TV-serier 11: En som jag tänker titta på i framtiden

Ja, jösses, det är ju många det... Då väljer jag bara en av dem och det blir den som jag inte alls gillade när jag råkade se några ströavsnitt för kanske fem-sex år sedan. Jag tror det kan ha varit förra året som jag plötsligt kom på mig själv med att skratta högt när jag återigen råkade ramla in på något avsnitt. Vilken serie jag pratar om? Big Bang Theory! Vi har boxen med sex säsonger så egentligen är det bara att börja titta.

Favoritkaraktär: Sheldon.
Mest lik: Sheldon...

4 kommentarer:

  1. En av våra favoritserier.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi gillar den också, men har nog aldrig sett den från början.

      Radera
  2. Jag har sett en del ströavsnitt men inte från början. Har funderat på det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någon gång ska det bli dags att se från början, men nu börjar högarna med osedda filmer/TV-serier likna högarna med olästa böcker...

      Radera