måndag 22 juni 2015

Allt om TV-serier 12: En som var så dålig att jag slutade titta

Det finns faktiskt ett fåtal serier som jag slutat titta på. Den främsta anledningen är nog att det hela blivit lite uttjatat, men inte direkt dåligt. Men det finns en TV-serie som jag bara klarade ungefär 15 minuter av, sedan var jag tvungen att byta kanal. Kommissarien och havet var (är?) så usel att den helt enkelt inte går att titta på. Största anledningen är dubbningen. Är det något jag avskyr som pesten så är det dubbning. Det är en gåta att de lyckats kontraktera så många fantastiska skådespelare...

2 kommentarer:

  1. Om jag inte minns fel så valde jag samma... den var sanslöst dålig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har egentligen inga ord för hur dålig den var. Förstår inte hur man kan komma på idén att sända något dubbat i Sverige. Vi är ju liksom inte vana vid det.

      Radera