fredag 15 november 2019

Från A till Ö: Ä - Ärvd

Ä - Ärvd. En bok du läste efter att dina föräldrar läste den.
En av dina föräldrar rekommenderade den här boken till dig efter att de själva läst den. Vad tyckte du själv om den?

Det finns en bok som min pappa alltid pratade om, som väl är att betrakta som hans favoritbok. När jag hittade den i en bokbytarhylla på ett hotell så ryckte jag den direkt, men jag har faktiskt inte läst den än. Det får ändå bli den för mina föräldrar har inte direkt varit av den läsande sorten.

Bilden är länkad till ett Hett i hyllan-inlägg.
Quo Vadis av Henryk Sienkiewicz

2 kommentarer:

  1. Den fanns hemma hos oss också. Utgåvan där känner jag igen, hade många i samma "serie".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det här är en förkortad version, men det tar ändå emot att börja läsa den.

      Radera