fredag 11 oktober 2024

Mera nytt

När jag kom hem från semestern så var det väldigt spännande att vittja brevlådan och jag möttes av två bokpaket. Den ena boken hade jag verkligen, verkligen hoppats på att jag skulle hitta där.
Hembiträdets hemlighet av Freida McFadden blev jag nästan löjligt glad över att hitta i det ena paketet. Jag läste första delen för bara några månader sedan och kunde knappt släppa boken förrän den var slut. Den här andra delen ser jag mycket fram emot att läsa. Snart. Tack till Modernista!
Den andra boken var Mitt liv som död av Håkan Mattsson, som är tredje och sista delen i trilogin Livet och döden. Jag har läst de två första delarna, med lite blandat resultat, men det ska bli väldigt spännande att se vart det tar vägen och hur allt slutar. Tack till Modernista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar