torsdag 19 april 2012

Jag vann!

I påskas var jag med i en tävling på BokBoxen där Sofie Sarenbrants nya bok, Vila i frid, lottades ut. Signerad och allt.

Under över alla under så vann jag! Det är faktiskt första gången, så det är lite speciellt. Blev otroligt förvånad och jätteglad när mejlet dök upp här förra torsdagan. Och ännu mer förvånad blev jag när boken dök upp redan på fredagen. Så snabbt!

Jag har läst Sofie Sarenbrants två första, Vecka 36 och I stället för dig och gillat dem riktigt mycket. Det ska bli riktigt intressant att läsa hennes tredje bok.

Tack så mycket Bokboxen!


8 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det är något speciellt att vinna en bok:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hade faktiskt börjat tro att jag inte kunde vinna i någon tävling, så detta kändes bra.

      Radera
  2. Grattis! Jag fick också precis boken, mamma hade varit till Stockholm och hämtade den åt mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hoppas den är lika bra som hennes två andra :)

      Radera
  3. Grattis :D Vad roligt att du vann!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nu har jag fått lite blodad tand :)

      Radera