söndag 15 april 2012

Ny efterlängtad kompis

Det kanske inte behöver sägas (igen), men jag är ju en inbiten Stephen King-läsare och även om han nu råkar ha hetat Richard Bachman när han skrev några böcker så är det ju ändå King.

Av de sju han skrev under namnet Bachman har jag haft sex, nästan ända sedan de kom ut. Det har alltså fattats en och gissa om det har stört mig.

Än en gång, tack och lov för Bokbörsen. Där hittade jag äntligen den saknade boken, Väktarna. Nu är den min och den gör sig så bra bland de andra böckerna i hyllan.


4 kommentarer:

  1. Jag har också hittat saknade böcker på Bokbörsen, helt perfekt att göra såna fynd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, trist bara att frakten nästan är lika dyr som boken. Men det får man ta. Eller kolla om personen möjligtvis har fler böcker man vill ha :)

      Radera
  2. Vilken otroligt fin framsida! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om utsidan speglar insidan så verkar den lovande. Och otäck.

      Radera