måndag 3 december 2012

Månadsbokslut november 2012

Antal lästa böcker i november 2012: 6

1. Brisingr av Christopher Paolini
2. Rekordvinnaren av Pieter Tham
3. Var är Jane Eyre? av Jasper Fforde
4. Svarta hunden av Stephen Booth
5. Devils Peak av Deon Meyer
6. Sista andetaget av Denise Mina

Antal lästa sidor: 2635
Snittbetyg (10-gradig skala): 7.5

Kriminalroman: 3
Fantasy: 1
Science-fiction: 1
Thriller: 1

Boktolvan: 1
Böcker om böcker: 1
Hyllvärmare: 3

Kvinnor: 1
Män: 5

Originalspråk (svenska): 1
Författare jag inte läst tidigare: 3
Biblioteksböcker: 0
E-böcker: 0

Månadens bästa: Var är Jane Eyre? av Jasper Fforde
Månadens sämsta: Rekordvinnaren av Pieter Tham
Månadens överraskning: Devils Peak av Deon Meyer
Månadens besvikelse: Sista andetaget av Denise Mina
Månadens otäckaste: Ingen

2 kommentarer:

  1. Var är Jane Eyre? ska jag läsa, värmer min hylla...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är alldeles för bra för att värma hyllor :)

      Radera