torsdag 14 mars 2013

Mer fullt i hyllan

Så var det dags för sista delen av boktillskotten i bokrea-veckan. Detta är vad jag hittade när jag var ute i fysiska butiker förra helgen. Nu gäller det bara att hitta tiden att läsa dem också, för att inte tala om att lägga in sammanlagt 45 böcker i bokprogrammet... Och inga bokinköp whatsoever förrän i sommar. Förhoppningsvis. Kanske.
Volvo Lastvagnar - Erland Loe
I det förflutna - Kate Morton
Kaffe med musik - Karin Brunk Holmqvist
Journal 64 - Jussi Adler-Olsen
Flaskpost från P - Jussi Adler-Olsen
Fasanjägarna - Jussi Adler-Olsen
Överenskommelser - Simona Ahrnstedt

Gargoylen - Andrew Davidson
Fjällgraven - Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt
I Satans tjänst - Tess Gerritsen
Blind lydna - Will Lavender
Blodskuld - Kitty Sewell
Snabbt byte - Janet Evanovich
[bubble] - Anders de la Motte

16 kommentarer:

  1. Vart lyckades du få tag på alla dessa fina böcker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den övre högen är från den lokala Bokia och den undre är från, precis som Anna gissar, ICA Maxi. Och fina är de verkligen, jag har klappat mycket :)

      Radera
  2. Ica maxi? ;) Jussi Adler-Olsen böckerna måste jag köpa :) Jag köpte ju bara första för att se om jag gillade dem....behöver ju inte fler bokvärmare men nu har jag svårt att börja någon annan deckare för vill läsa just den serien!!
    Anders de la Motte - [Bubble] behöver jag köpa för att läsa klart serien iår men väntar nog på den i pocket format, tror jag :) Massa bra böcker kom du hem med i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen var det dumt av mig att åka iväg på en bokrea-runda, jag visste ju hur det skulle sluta :)

      Radera
  3. Det känns skönt att veta att jag inte är den enda som "tokhandlar" under bokrean :) Jag har nog tappat räkningen på hur många böcker jag har köpt.

    Överenskommelser överraskade mig med hur bra jag tyckte att den var :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur skulle man kunna låta bli?

      Jag var bara tvungen att köa Överenskommelser, har ju hört så mycket om de böckerna.

      Radera
  4. Älskade Gargoylen när jag läste den, den var så konstig och ovanlig men på ett fantastiskt sätt. Jag hoppas du också kommer tycka om den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att jag läste om den i någon blogg, det kanske var din, och när jag nu hittade den på rean så var det ju tvunget att den fick följa med hem :)

      Radera
  5. Tess Gerritsen är fantastiskt bra!! Där har du riktigt spännande läsning att se fram emot :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände igen namnet när jag stod där och tittade, så jag tänkte att det inte spelar någon roll varför jag känner igen namnet. Jag tror den kostade 20 kronor eller så :)

      Radera
  6. Vilken spännande blandning! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir gärna så när jag blir lössläppt i en bokhandel :)

      Radera
  7. Så mange spennende bøker! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ska jag bara hitta tid att läsa dem också :)

      Radera
  8. Det är så underbart att se någon som gått bonanza på rean, någon som kan mäta sig med min boktokighet :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så härligt att ge efter ibland :) Ända tills de ska in i bokhyllan...

      Radera