måndag 18 mars 2013

Woohoo! Andreas Romans nya i en bokhylla nära mig

I fredags när jag kom hem från jobbet så låg det en avi om ett stort brev på hallgolvet. Det är ju alltid spännande. Så iväg till posten och i paketet låg det en bok. Och inte vilken bok som helst, utan Andreas Romans nya, Doktor Joseph, ett recensionsexemplar från Massolit förlag. Tack så jättemycket!

Jag har ju läst två av hans tidigare böcker, Mörkrädd och Någon i din säng, och jag gillade dem väldigt mycket. Det ska bli riktigt spännande att läsa denna nya som är första delen i en serie. Faktiskt så spännande att jag bara ska läsa ut boken jag håller på med och sedan en till, därefter får det minsann bli dags för Doktor Joseph.

10 kommentarer:

  1. Jag har just börjat med den och den verkar väldigt lovande!

    SvaraRadera
  2. Denne nye serien høres ut til å kunne være både skummel og spennende!

    SvaraRadera
  3. Läskig framsida,,hua
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tänkte jag inte ens på :)

      Radera
  4. Både Mörkrädd och Någon i din säng står och väntar på mig i bokhyllan. På tiden jag läser dem (har dragit mig för det p.g.a. läskigt).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade i alla fall inga som helst problem med att relatera till huvudpersonens rädsla :)

      Radera
  5. YEY! Den dimper ner i min mejl på fredag. Är så galet tokpepp på den jag med ;D

    SvaraRadera