fredag 20 januari 2023

Den som väntar på något gott

2023 är bara knappt tre veckor gammalt och det har redan kommit två recensionsexemplar. Om det fortsätter i den här takten så blir det många i år.

I mitten av oktober förra året fick jag ett mejl från Emanuel Blume där han undrade om jag ville läsa hans nya bok, Nagriljärerna. Eftersom jag gillade hans förra så tackade jag omedelbart ja. Tyvärr så hade förlaget problem med den de valt ska leverera böcker och jag hade väl egentligen nästan gett upp hoppet om att den skulle komma. Då plötsligt, då dök den upp. Kanske frå även denna följa med till Varberg på läsretreat. Det måste jag fundera på.

2 kommentarer:

  1. Den dök upp här hemma också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har väntat så länge så jag tror att den kommer att bli läst efter nästa bok 🙂

      Radera