fredag 9 juni 2023

Massor av nytt

Som vanligt i maj så blev det en del nytt. Det enda jag önskar mig när jag fyller år är nämligen böcker 😁
Den här härliga högen fick jag när jag fyllde år. Jag höll på att sätta glädjen i halsen när jag packade upp paketet för två av dem hade trasiga omslag, men det fixade Adlibris snabbt och lätt. Redan dagen efter fanns de att hämta. Nattens öga av Cilla & Rolf Börjlind, Levande och döda av Christoffer Carlsson, Kärlek och andra mänskliga brister av Bethany Clift, Amason av Mons Kallentoft, Jakten av Adrian McKinty, Blodmåne av Jo Nesbø och Som vi lekte av Ninni Schulman. Mycket härlig läsning där, tror jag.
Dagen efter min födelsedag så kom överraskande och glädjande Livet skiljer oss åt av Håkan Mattsson. Detta är andra delen i serien Livet och döden. Jag gillade första delen, även om en del saker fick mig att skaka på huvudet. Ser fram emot att läsa den! Tack till Modernista!

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det var faktiskt alla jag önskade mig 😁

      Radera
  2. Vilken härlig hög! Som vi lekte tyckte jag var riktigt bra :)

    SvaraRadera
  3. Å vilken härlig presenthög! God läsning - och grattis i efterskott på födelsedagen. Flera i högen jag vill läsa, den enda jag har läst hittills är Ninni Schulmans bok och Jo Nesbös.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag förväntar mig att samtliga är kanonböcker 😳

      Radera
  4. Vilken härlig hög med böcker. Har bara läst en av dem. Än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en bra börja på en dag när man får den fina högen.

      Radera
  5. Grattis i efterskott! Och vilken härlig hög med böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag önskar jag kunde få lästid i present också 🙂

      Radera