fredag 24 november 2023

Läsplanering december 2023

December är bara en vecka bort och i år kommer det att bli minst en julbok 😲 Det blir också två böcker som utspelar sig i Göteborg (om inte julboken också gör det, för då blir det tre), eftersom det blir inte mindre än två besök i min kära gamla hemstad. Förhoppningsvis blir det månad kvar när alla fyra är lästa. Då kan det kanske bli en julbok till. Vem vet.

Fädernas missgärningar av Åsa Larsson. Finish That Series. Hyllvärmare.
Hur blir det med julen? av Jessika Devert & Annika Devert.
Vigilante av Andreas Roman. Hyllvärmare.
Slutet var bara början av Anders Nilsson.

4 kommentarer:

  1. Jag gillade Fädernas missgärningar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hela den serien har ju varit fantastiskt bra.

      Radera
  2. Fädernas missgärningar ligger här hemma och väntar också på att bli läst. Jag hoppas att din läsning kanske sparkar igång mig när allt julstök och nyår är över.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar nästan ångra att jag tagit med den i en utmaning i år, med tanke på vart semesterresan eventuellt verkar gå nästa år.

      Radera