fredag 22 mars 2024

Läsplanering april 2024

April är snart här, bara en vecka bort. Härligt med ljus och, förhoppningsvis, värme. Jag tänker att jag planerar in fem böcker och den sista är tänkt att läsas på, nästan, platsen den utspelar sig på.

Mullvaden av Anna Karolina. Boktolva. Finish That Series.
Problemet med får och getter av Joanna Cannon. Boktolva. Hyllvärmare.
Islossning av Arne Dahl. Finish That Series. Hyllvärmare.
Torka aldrig tårar utan handskar: 2. Sjukdomen av Jonas Gardell. Tre på tre. Hyllvärmare.
Järtecken av Christoffer Carlsson. Hyllvärmare.

2 kommentarer:

  1. Tre av dem har jag läst. Får se om de andra också hamnar på en läslista;_) Är det Christoffers bok som ska läsas på plats?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är Christoffers bok som jag ska läsa nästan på plats. Jag har äntligen lyckats övertyga sambon om att bo på Tallhöjdens värdshus 😁 Det har tagit några år så jag hoppas det är värt det.

      Radera