tisdag 20 juli 2021

Läsplanering augusti 2021

Augusti närmar sig, även om det fortfarande känns hyfsat långt borta. Juliläsningen stressade mig så det skulle det inte bli i augusti. Tänkte jag. Jodå, böckerna är färre, men det verkar vara riktiga tjockisar för sidantalet är ungefär samma. Vi får se hur det går.

Den långa vägen hem av Louise Penny.
Dödens märken av Veronica Roth. Vi möts igen. Hyllvärmare.
De försvunna av Lori Roy. Boktolva. Hyllvärmare.
Välkommen hem av Ninni Schulman. Finish That Series.

4 kommentarer:

  1. De försvunna är hyllvärmare hos mig. Blir intressant att se vad du tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att den kommer att höra till de bra hyllvärmarna.

      Radera
  2. Åh, inte så skönt med stressande läsning. Ta det lugnt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det händer oftast när böckerna inte är så bra. När jag tycker att jag läser och läser, men inte kommer någonstans. Om böckerna är bra så går det i en rasande fart 😁

      Radera