fredag 29 oktober 2021

Läsplanering november 2021

Årets värsta månad är på ingång. Egentligen borde jag läsa myspys och feelgood, i stället blir det nästan tvärtom. Helt och hållet. Så kan det bli. Kanske hinner jag klämma in något ljusare och gladare här också. Jag hoppas det, med tanke på hur mörk den här uppställningen ser ut på pappret. Med den här planeringen så kommer i alla fall två utmaningar att vara klara i november.

Inkräktare av Tana French. Finish That Series. Hyllvärmare.
Kolibri av Kati Hiekkapelto. Boktolva. Hyllvärmare.
Kvinnan som jagade ensam av Magnus Jonsson. Finish That Series. Hyllvärmare.
De sista flickorna av Riley Sager. Boktolva. Hyllvärmare.

4 kommentarer:

  1. Jag ligger efter i mina utmaningar. Snyggt om du kan avsluta två i november!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit skönt att vara så mycket före. Inte för att de är betungande utan mer för att jag är jag 🙂

      Radera
  2. Riley Sager är jag väldigt nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den här boken har jag varit sugen på att läsa länge nu.

      Radera