fredag 23 december 2022

Läsplanering januari 2023

Det är snart ett nytt år och det är dags att ta tag i utmaningarna för 2023. I januari går jag all in och väljer fyra böcker som samtliga ingår i mina olika utmaningar. Det känns bra att starta med en spurt. Dessa utmaningar är, för övrigt, än så länge inte kända för någon annan än mig, men de dyker upp årets sista dag.

Dödsdansen av Maria Grund. Finish That Series.
En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie. Boktolva.
Himmelskriket av Mons Kallentoft. Finish That Series.
Jag ser dig av Clare Mackintosh. Vi möts igen.

6 kommentarer:

  1. Jag är lite sugen på att "sno" din utmaning Finish that series. Samtidigt så har jag ju Hett i hyllan utmaningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så nöjd med den utmaningen. Antalet på började och oavslutade serier har sjunkit till hanterbart. Jag har ju ganska många böcker i den utmaningen, men det behöver man ju inte 😉

      Radera
  2. Jag ser dig tyckte jag var bra! En halv gul sol känns som en bok man borde läsa någon gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju ganska många som pratar om den där En halv gul sol och nu ska jag snart få veta vad de pratar om 🙂

      Radera