fredag 16 december 2022

Lite julböcker

För ett tag sedan var jag med på SelmaStories digitala julmys. Jag blev så inspirerad att jag, dagen efter, bara var tvungen att beställa lite julböcker. Snål som jag är så var jag ju tvungen att komma upp till fri frakt så det blev lite fler böcker än vad det egentligen var tänkt. Och så ska ju faktiskt en bok aldrig färdas ensam (gammalt bokbloggarordspråk).

Julakuten för ensamma hjärtan av Callum Bloodsworth fanns på min läslista långt innan julmyset, men nu kände jag behovet att äga den. En oönskad julklapp av Sara Molin och 24 goda gärningar av Jenny Fagerlund är inte purfärska någon av dem, men jag har hört mycket gott om dem båda två.

7 kommentarer:

  1. Julakuten tror jag är trevlig, alla tre är läsvärda

    SvaraRadera
    Svar
    1. snåla jag har lånat gratis på biblioteket 🙂

      Radera
    2. Det skulle kosta mig så mycket tid att låna på biblioteket att jag hellre köper böckerna 🙂

      Radera
  2. Julakuten för ensamma hjärtan tyckte jag verkligen om! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt läst alla tre! Och så många julböcker har jag inte läst ;-) Bra alla tre i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har försökt att plocka ut russinen ur kakan 😁

      Radera